by Jake » Thu Nov 22, 2012 23:07
Mensen, eens wat anders.
zaterdag 5 januari is het jaarlijkse sterk/zwak toernooi van de tafeltennisvereniging Woerden.
Dit is een dubbeltoernooi, waarbij er verrassend genoeg sterke(re) spelers aan zwakke(re) spelers worden gekoppeld
en op die manier een dubbel vormen. Je speelt in een pouletje heel laagdrempelig een paar wedstrijden en kan bij goed presteren
zelfs in de kruisfinales terecht komen om voor de prijzen te spelen.
Een uitgelezen mogelijkheid voor een ieder die altijd de tafeltennissport uitlacht, om toch een keer over de schaamte heen te stappen
en een goed excuus te hebben om het een keer te mogen proberen.
Aanvangstijd is 10u 's ochtends. De laatste finales worden vaak rond 4 a 5u gespeeld.
Maar als je eerder bent uitgeschakeld, kan het ook rond 2u al afgelopen zijn en kan je je tegoed doen aan de bier en broodje bal aan de bar.
Als je trouwens denkt dat je met je partner een matig/matig dubbel vormt, kan je dat ook opgeven en maak je kans om samen te spelen.
Ome Frits Welling is de organisatie, dus ik denk dat ie voor een biertje wel wat voor je regelt.
Maar verkijk je niet op de taaie tafeltennisbazen uit de onderste regionen van de tafeltenniscompetitie.
Ik schat zo in dat Ammie ook meedoet met Baz, en Debbie en ik ook, dus laten we er een gezellig grote 6VC afvaardiging van maken.
Aanmelden kan bij mij tot ongeveer eind december.