Page 3 of 3

Posted:
Fri Aug 19, 2005 14:47
by Bor
Vanaf de maan gezien zijn we allemaal eenoog

Posted:
Fri Aug 19, 2005 18:24
by Aart Appel
De essentie van je reactie ontgaat me enigzins, Remco. Aan de ene kant begrijp ik waarom je iets wilt posten, en waardéér ik die moeite ook, maar aan de andere kant is dit natuurlijk gewoon om te lachen. Je probeert wanhopig de aandacht van deze of gene te trekken, gelijk een pedofiel met een ijscokar.
..Maar ach, ik houd wel van ijsjes, dus reageer ik maar..


Posted:
Fri Aug 19, 2005 20:44
by Bor
sommige van m'n beste vrienden zijn ijscokarren
...

Posted:
Sat Aug 20, 2005 11:30
by Jake
al moet nu ook even gezegd worden dat een bolletje ijs ook wel op een cycloop lijkt. vanaf de maan dan
...

Posted:
Sat Aug 20, 2005 11:32
by Jake
ga ik nu trouwens al door voor de wasmachine, aangezien ik als eerste het juiste antwoord heb gegeven

Posted:
Sat Aug 20, 2005 18:53
by Bor
juiste antwoorden zijn vet relaxed

Posted:
Sat Aug 20, 2005 22:33
by Aart Appel
Ach, hoe olijk om te zien hoe jullie rollebollend over de vloer gaan, schreeuwend om de aandacht van de spelleider, die jullie echter in jullie eigen sop (licht gezouten, zonder veel poespas) laat gaarkoken. Desalniettemin wil ik tegen 'Jake' zeggen dat er nog steeds prijzen in 't verschiet liggen, maar wel voor mensen met een seriéus antwoord, bij rariteiten..
a)weten we waar uw huis woont
b)weten we waar uw bed slaapt
c) gaan we u dood vermoorden
d)anders, nl...

Posted:
Sun Aug 21, 2005 19:15
by Bor
serieuze antwoorden zijn relatief

Posted:
Mon Aug 22, 2005 08:59
by Aart Appel
Dat is een waarheid als een koe, Remco. Want, om met de woorden van Xander de B. te spreken, die hij bezigde in het alombekende, en even prachtige als sentimenten opwekkende nummer Relativiteit:
"Want waar bij blijft ons die lach, want we leven met de dag, we zorgen dat ons hart steeds sneller gaat.."

Posted:
Mon Aug 22, 2005 11:09
by Bor
durf z'n naam voluit te spellen! Xander de .......

Posted:
Mon Aug 22, 2005 11:56
by plz
Omwille van anonimiteit Bor... ÃÂedereen heeft toch het recht om niet bekend te geraken?

Posted:
Mon Aug 22, 2005 14:29
by Aart Appel
Ach, durven, durven, wat is durven?
Als ik zeg dat ik GEEN droom heb, durf ik dan minder als Martin Luther K.? Als ik NIET zeg dat Nederland vol is, durf ik dan minder als Pim F.? Als ik NIET zeg dat Talpa een godvergetenhoerenzender is, durf ik dan minder als alle landelijke kranten?
Daarom..

Posted:
Mon Aug 22, 2005 17:35
by Bor
glad we got that all cleared out
...

Posted:
Mon Aug 22, 2005 18:55
by Jake

Posted:
Mon Aug 22, 2005 19:36
by Aart Appel

Posted:
Mon Aug 22, 2005 23:42
by Bor

Posted:
Tue Aug 23, 2005 07:58
by Aart Appel

Posted:
Sat Aug 27, 2005 18:20
by Bor

Posted:
Sat Aug 27, 2005 21:11
by Aart Appel

Posted:
Wed Aug 31, 2005 11:41
by Bor

Posted:
Fri Sep 02, 2005 14:55
by Aart Appel

Posted:
Sun Sep 04, 2005 12:07
by Ruudje

Posted:
Sun Sep 04, 2005 14:18
by plz

Posted:
Sun Sep 04, 2005 17:42
by daan

Posted:
Sun Sep 04, 2005 19:20
by Aart Appel

Posted:
Mon Sep 05, 2005 17:46
by Bor

Posted:
Mon Sep 05, 2005 20:33
by Aart Appel

Posted:
Wed Nov 30, 2005 19:12
by Aart Appel

Posted:
Wed Dec 07, 2005 13:44
by Bor

Posted:
Tue Jan 24, 2006 17:04
by Bor
Dat willen we nog steeds

(4)