Deze site lijkt nogal dood. Ik zie nooit meer nieuwe posts en dus ook geen onzinnig geleuter over het een dan wel het ander dan wel niks. Dit kan zo niet langer dus ik roep hierbij iedereen op om weer vol goeie moed te gaan posten. Ik heb hier speciaal tijd voor gemaakt in mijn drukke leerschema....tentamens....en verwacht ook van jullie een beetje input (input=productiefactoren -> jaja economie!) Ik weet dat sommigen het van jullie erg zwaar hebben (ik richt mij hierbij op de alpha's

Ik heb een paar suggesties: uitgaansideeen, een ruilbeurs, kamerfoto's, blinddate verhalen, spannende gebeurtenissen , problemen bij huiswerk, liefdesbrieven, oproepjes, contactadvertenties, spannende links, etc. Het kan niet gek genoeg zijn voor deze site.
Ik heb nog maar 1 ding te zeggen:
BE PROUD OF YOUR ROOTS. BE PROUD OF 6VC (en aanhang). SPREAD THE WORD. IT'S TIME FOR REVOLUTION. LET'S COME TOGETHER AND COMMUNICATE!!!!! I'M ACTUALLY REFERRING TO YOU!! LET'S ACT!!!
-'wees trots om je wortels! wees trots op 6vc (and onhang). spreid het woord. het is tijd voor revolutie. laten we tezamen komen en communiceren!!!!! ik heb het actueel tegen u!! laten we acteren!!!
Dit was Bor vanuit Borft en erg bedroefd dat hij nu weer in de boeken moet.

DIKKE KUS,
Bor