Page 3 of 4

Posted:
Sun Jun 19, 2011 04:23
by plz
Akkoord sterk werk Pank (fv), ik hoor het wel wanneer ik mag komen klussert en/of drinken!

Posted:
Sun Jun 19, 2011 08:05
by jochem(HETadoptiekindje)
als je Leiden toch gaat verlaten kun je beter naar Utrecht komen hehe

Posted:
Mon Jun 20, 2011 19:45
by punk
knetters! Het lijkt er nu op dat we een hokje gevonden hebben!

Posted:
Mon Jun 20, 2011 21:31
by ammie
Superleuk!

Posted:
Tue Jun 21, 2011 11:12
by Rio
Wat gaaf!! Die waar je laatst over postte of een andere?

Posted:
Tue Jun 21, 2011 17:41
by Jake
'we' ook echt!
wat een hokkerij

Posted:
Tue Jun 21, 2011 19:43
by punk
Die eerste waar we gingen kijken was niet echt fraai. Opzich wel groot genoeg enzo, maar ouwe bende en een gehorige coffeeshop als onderburen. 2e appartement waar we zaterdag waren was echt perfect. Groot genoeg, nieuwe vloer/badkamer/keuken. Dakterras van ongeveer 15-20m2, leuke wijk. Nu afspraak maken om contract te tekenen enzo!

Posted:
Wed Jun 22, 2011 07:01
by Jake
beterder
is echt lopende bandwerk bij 6VC.
Ruud, misschien moet je er toch ook eens aan geloven en is de regelperiode voorbij

Posted:
Wed Jun 22, 2011 07:11
by jochem(HETadoptiekindje)
gefeliciteerd punk! ben benieuwd.
gaat ruud niet hokken met pils dan in rotterdam?

Posted:
Wed Jun 22, 2011 11:20
by plz
Yo gefeliciteerd Pank (fv). Misschien even een datumprikkert maken voor alle klus/schilderwerkzaamheden van alle stelletjes en mensen die gaan verhuizen enzo?


Posted:
Thu Jun 23, 2011 08:06
by nicole
Leuk jasper! Zit je dichtbij Scheveningen? Relaxed een dakterras!

Posted:
Fri Jun 24, 2011 17:14
by ammie
Het wonder is geschied, ik heb een baan!
Ik ga vanaf dinsdag 12 juli fulltime aan de slag bij Intratuin BV aan de Korenmolenlaan hier in Woerden als Assistent Productgroepmanager. Dit houdt in het kort in dat me mag gaan bemoeien met assortimenten, trends, prijsbepalingen etc van sfeerartikelen (vaasjes en kaarsjes enzo

). Zaterdag 16 juli zal m'n laatste zaterdag zijn bij de C1000...Jeeee!
Kan ik eindelijk weer vrijdags mee drankjes doen!

Posted:
Sat Jun 25, 2011 09:03
by nicole
Wat goed, gefeliciteerd!!

Posted:
Sat Jun 25, 2011 11:20
by punk

Posted:
Sat Jun 25, 2011 11:59
by Jake

Posted:
Sun Jun 26, 2011 10:20
by jochem(HETadoptiekindje)

Posted:
Sun Jun 26, 2011 20:51
by Rio

Posted:
Mon Jun 27, 2011 07:14
by Jake

Posted:
Mon Jun 27, 2011 18:33
by punk

Posted:
Wed Jul 06, 2011 20:56
by punk

Posted:
Thu Jul 07, 2011 07:48
by Rio

Posted:
Thu Jul 07, 2011 09:05
by Jake

Posted:
Thu Jul 07, 2011 20:52
by punk

Posted:
Fri Jul 08, 2011 16:18
by plz

Posted:
Mon Jul 11, 2011 09:57
by plz

Posted:
Mon Jul 11, 2011 10:35
by Jake

Posted:
Tue Jul 12, 2011 07:44
by Rio
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Mon Aug 29, 2011 19:05
by jochem(HETadoptiekindje)
jooo
eindelijk klaar

afgestudeerd!!!
een zeven

binnekort feessie
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Mon Aug 29, 2011 22:31
by plz
Uitstekend nieuws DuitserT, gefeliciteerd!

(btw Daap, hebben we (jij) het abbonementsgeld van de site niet op tijd betaald? Vanwege het vooroorlogse uiterlijk?)
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Aug 30, 2011 11:19
by daan
volgens mij heb ik inderdaad de afgelopen jaren uit eigen zak betaald, maar dat is niet de reden. er moest een update geinstalleerd worden van het forum dus dat heb ik gedaan.
maakt het veel uit hoe t er uit ziet?
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Aug 30, 2011 12:22
by Rio
Dit is wel vrij lelijk en onoverzichtelijk ja, eerlijk gezegd

Maar zolang we berichtjes kunnen lezen...
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Wed Aug 31, 2011 11:35
by Jake
Ben wel blij dat al die irritant grote Avatars weg zijn
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Sun Oct 23, 2011 13:09
by ammie
Voor iedereen die het gister nog niet meegekregen had, ik heb een huisje!
Ik krijg 20 december de sleutel. Bijgaand de link!
http://www.funda.nl/koop/woerden/huis-4 ... ntesweg-7/
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Mon Oct 24, 2011 18:45
by nicole
Leuk huisje, gefeliciteerd!!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Mon Oct 24, 2011 21:34
by Jake
ammie
zag net op tv een of andere oproep voor tv programma: my first home
dat je je kon opgeven oid
vind ik wel wat voor jou
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Fri Oct 28, 2011 13:42
by punk
Vanmorgen bij Clare kunnen kijken hoe de uitreiking van een artsenbul en het afleggen van de eed van Hippocrates er aan toe gaat, mooi! Heerlijk traditioneel en lekker Leids

.
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Wed Nov 23, 2011 19:38
by punk
En de zoektocht naar een baan is al aardig succesvol voor ondergetekende en zijn wederhelft. Clare kan beginnen aan een traject met een opleiding tot huisarts gecombineerd met promotie-onderzoek, en ik kan na mijn afstuderen (en daarvoor eigenlijk ook al) aan de slag als arts-assistent longgeneeskunde in het LUMC!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Thu Nov 24, 2011 08:33
by Jake
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Thu Nov 24, 2011 09:06
by punk
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Thu Nov 24, 2011 22:24
by Rio
Echt tof voor jullie! Zit Clare dan in Den Haag of zo?
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Fri Nov 25, 2011 07:25
by plz
Zeer goed nieuws familie Pank (fv)! Gefeliciteerd!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Fri Nov 25, 2011 08:51
by punk
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Fri Nov 25, 2011 09:25
by ammie
Gefeliciteerd! Wat superleuk!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Sat Nov 26, 2011 18:41
by nicole
Gefeliciteerd, gaaf zeg!!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Jan 10, 2012 09:26
by ammie
Erick, ik vang hier op het werk iets op over 'samenwonen'. Kun jij dit toelichten?
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Jan 10, 2012 10:27
by erick
Haha dat kan. We hebben 1e optie op een leuk huurhuisje op de Jacob Ruijsdaelstraat. We zijn al gaan kijken en het voldoet aan onze wensen, dus het is nu een kwestie van het contract ondertekenen en dan kunnen we er 26 januari in. Maar we houden nog even en slag om de arm gezien het financiële plaatje. Maar dat komt hopelijk gewoon goed!

Hou jullie op de hoogte...
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Jan 10, 2012 11:39
by Jake
klusbroek en zaag ligt reeds klaar voor de vloer basie
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Tue Jan 10, 2012 12:16
by plz
Wat een goed nieuws zeg! Leuk!
Maar misschien nog wel beter nieuws, je straatnaam!
Toevallig is Ruysdael één van mijn grootste helden!
Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Thu Jan 12, 2012 18:07
by erick
Nou tis geregeld hoor! Handtekeningetjes staan onder het contract, ergens eind januari krijgen we de sleutel. Volgende uitdaging: vloeren, verfjes op de muur en dan soort ongein kiezen...

Re: Wat doen we over 10 jaar?

Posted:
Thu Jan 12, 2012 19:34
by ammie
Jee! Ben er net ff langsgefietst, het gezin kan vrijwel direct worden uitgebreid!

Succes met kiezen...en anders heb ik nog wel wat restanten verf over...