Akkoord, tijd om plannen te maken. Oa wie gaan er mee en wanneer en met welke auto's en tenten?
Vertrekken vrijdagmorgen (fietsen vrijdag, zaterdag en zondag)
- Rio
- Roy
- JW
Vertrekken vrijdagavond (fietsen zaterdag en zondag)
- Jochem
- Ammie (maar dan zonder fiets toch?)
Van wie is het nog niet bekend?
- Jake (gaat mee, maar wanneer)
- Punk (gaat mee als ie vrij heeft)
- Daap (doet moeilijk, maar gaat maar gewoon mee)
- Vriend Jochem (toch?)
Waar verblijven we?
Dat wordt zoals als eerder gemeld een camping en Ammie zal voor zichzelf een tent met stenen muren opzoeken. Standplaats lijkt Malmedy een goede plek, zijn Daap, Jochem en ik eerder een keer wezen fietsen.
De camping van toen: (is met zwembad, verder vrij basic, maar we komen ook om te fietsen natuurlijk

)
Een andere hit op Google:
Het maakt mij niet uit waar we heen gaan. Vanuit Malmedy zijn iig zeer veel fietstochten te rijden en met behulp van een Garmin moeten we de weg altijd kunnen vinden lijkt me!
Tenten?
Rio en ik hebben een tent, kun je als je er ook nog wat spullen in kwijt wilt met 3 personen in slapen. Als er minder zooi in hoeft kun je er ook prima met 4 personen in liggen.
Wie heeft er nog meer een tent beschikbaar voor in de Ardennen?
Vervoer?
Ik ga met mijn Combo, daar kunnen max 5 racefietsen in, maar ik heb dan geen plek meer voor tenten, tassen of koelkasten. Het lijkt me dus het beste als ik zoveel mogelijk fietsen in mijn auto stop en dat iemand anders (Jochem) andere spullen meeneemt zoals tenten of tassen. Als je een plek voor je fiets in de auto wilt reserveren, dan kan dat via het forum.
Graag van de mensen van wie nog niet bekend is of/wanneer ze meegaan zo snel mogelijk een bericht wat hun plannen zijn. Dan ga ik achter de campings en loeizware fietsroutes aan!