Zo hoort het wel, Daan die achterin zit!

Eenmaal aangekomen bij ons hostel was het tijd voor wat te eten en een haas!

Ook kb deinst niet terug voor een 1/2l haas!

Diezelfde avond ook maar gelijk een roffe discotheek ingestapt met dansvloeren vol met klamme stringetjes en chicks met de titt'n half uit de blouse. De volgende dag voelde Ruud zich uiteraard supersterk

Of toch niet...

Maar na een tijdje uitgaren wat vooral de fotograaf ook nodig had waren we allen sterk genoeg voor wat beto.. euh .. cultuur.

Onze gids van dit weekend was vooral Ruud. Hij vertelde bij elke hot-spot de meest boeiende verhalen. Daan had echter alleen interesse voor de lengte van de lus van Jan Hus.

De hoeveelheid cultuur deed de fotograaf nog wel eens duizelen

Onze knaken pinde we natuurlijk bij onze high-roler, KB!

Ook in Praag is ome Mcdonalds rijk vertegenwoordigd. Er moet alleen gezegd worden dat ik het hele weekend geen enkel mac-menu gekocht heb.

Consumeren deden we namelijk in dit soort tenten, niet van dat plepse dus.

Ruud:"even een skeetje laten bij de auto waarin ik vanacht opgepakt ga worden"

Beter kijken baasies, de cultuur staat achter jullie!

Die vent hadden wij heel niet nodig, daar hadden wij Ruud voor met zijn boekjes!

Kb en Ruud wilde hier gaan tongzoenen

Ruud trok dat alleen niet zo goed...

Drukke bedoeling bij die brug van Karel

Rare jongens, die japanners. Staan ze netjes in de rij om zo'n beeldje aan de raken. Koddig gezicht.

Uber toeristen.

Dat zag kb dan weer, een kronen-hoer op een verkeersbord.

Wat hier achter mij gebeurde weet ik niet, maar kb's mond viel open van verbazing!

Ruud en z'n boekje

Groepsfoto!

Slimme jongens, die tjechen...

Naast het skeetjes laten in het openbaar deed Daan nog meer dingen om zijn reputatie om zeep te helpen...