Het lijkt mij, gezien de temperaturen het lekkerst om in Spanje in een huis te zitten en in Frankrijk op de camping(als jullie dan per se willen kamperen

). Omdat we niet zeker weten hoe de planning voor Rio's avontuur in Denmark verloopt, heb ik vast een idee voor als Rio onverhoopt het weekend van 4 aug. of er vlak na moet vertrekken.
Ik stel voor om de eerste week in Spanje door te brengen in een huis. Omdat dat bijna 2000 km rijden is en de huisjes van zaterdag tot zaterdag worden verhuurd, moeten we uiterlijk vrijdagochtend vertrekken, omdat we onderweg misschien ergens willen overnachten. Voor mij kan dat natuurlijk niet, want dan heb ik er pas 10 km van de laaste loopdag opzitten. Daar kom ik zo op terug. De zaterdag erna kunnen we dan op ons gemak naar Frankrijk rijden (misschien via Madrid ofzo) en daar in Argeles of Cap de tweede week op de camping doorbrengen.
(Het kan natuurlijk ook andersom, maar Rio zou dan misschien eerder weg moeten omdat ze door de reis van Spanje naar NL een dag verliest (Frankrijk - NL kunnen we wel in één dag rijden). )
Als we bovenstaand plan doen, kom ik op zaterdagmiddag/avond met mijn prive-jet naar Valencia of een ander vliegveld in de buurt vliegen. Dit is voor mij relaxter, want dan hoef ik vrijdagavond niet te haasten en ik kan een goede nacht maken van vrijdag op zaterdag. Ook scheelt dit plan een dag voor Rio. Tevens vindt mijn ma het ook prettiger als ik pas op zaterdag vertrek. Omdat ze een beetje bezorgd is heeft ze zelfs voorgesteld dat ze me met liefde naar een vliegveld in NL of net over de grens wil brengen en dat ze me bij de vlucht ook nog een beetje financieel ondersteunt. Argument 4 tot slot is dat ik niet moe en uitgeput op de vakantiebestemming aankom en dat scheelt voor jullie ook natuurlijk! Goed idee?
Wat steden/cultuur etc betreft hoeven jullie met mij geen rekening te houden. Ik vind alles prima en bekijk daar wel of ik zin heb om niks te doen of zin heb om me cultureel of actief te gedragen.
Ik ga nu weer verder aan mijn paper, al typ ik liever over de vakantieplannen dan over de invloeden van waarschuwingen op tabaksverpakkingen...