Hey Ammie, fantastisch!
Het zijn allemaal supermooie locaties. De eerste heeft als voordeel dat er allemaal 2 persoonskamers zijn, is best chique. En Brabant is leuk

Die in de Achterhoek (nr. 2/3/4) zien er allemaal ook goed uit. Nummer 5 is in Wervershoof, mijn oma woont in die regio en het is daar buitengewoon troosteloos, polder, polder en nog meer polder. Volgens mij geen zak te doen. Dat zie je ook wel in de prijs, nummer 5 is voor een weekend 200 euro goedkoper dan nr. 1, Brabant.
Nummer 6 zijn 2 appartementen en volgens mij heb je daar geen grote keuken, of grote ruimte om met z'n allen te zitten. In die 2 appartementen kunnen 11p slapen, en voor de overige mensen moeten we dan ook nog de 2 studio's, elders op het terrein huren. Beetje ingewikkeld.
Die laatste, in je 2e post, heeft volgens mij ook geen zithoek of eettafel die groot genoeg is (eettafel 10p, met de kop erbij 12, maar das niet genoeg).
Ff checken: iedereen is van plan om mee te gaan toch? Ook de aanhang? Anders boeken we iets voor het verkeerde aantal mensen.
Hier even de prijzen en afstanden (vanaf Woerden) van alle 7 locaties:
880e, 137km
650e, 150km
725e, 111km
725e, 143km
750e, 97km
725e (maar daar komen de studio's nog bij), 147km
929e, 119km