[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
6VC Forum Romanum • View topic - Zomervakantie 2007

Zomervakantie 2007

Waar gaat iedereen heen? En wanneer?

Moderator: daan

Postby Rio » Sun Feb 04, 2007 20:40

Yo

Ik heb het misschien niet allemaal even geconcentreerd gelezen maar die laatste opmerking van Daap snap ik niet: eerst zeg je dat je op een camping per persoon per dag betaalt en in huisje niet en daarna zeg je dat het niet uitmaakt als Ammie later komt of je in huisje zit of op camping. Scheelt toch een persoon een dag?

Over vliegen gesproken: mijn mama moet i.v.m. vakanties van haar collegas misschien al 6 augustus weer aan het werk. Omdat ze niet 5 minuten nadat ze mij hebben afgezet in het lieflijke Kopenhagen weer rechtsomkeert willen maken moeten we misschien eerder vertrekken wat betekent dat ik jullie ook eerder moet verlaten. Dinsdag heb ik mijn selectiegesprek en dinsdag is mn moeder ook weer aan het werk geweest dus dinsdagavond hoop ik meer nieuws op dit gebied te hebben.

Verder ben ik nog steeds flexibel in alles... I'll go with the flow. Over het kamperen met te hoge temperaturen: Ik kampeer liever in Spanje met 40 graden en een zwembad dan in Frankrijk met 30 zonder zwembad met zee. En gezien de antipathie van meer van jullie tegen strand (Ammie&Jasper met hun verbrandgevaar en enkele anderen met hun hekel aan zand) denk ik dat er misschien nog meer zo over denken of heb ik dat mis?

Doeg!
Rio

Postby daan » Sun Feb 04, 2007 20:44

Ben zelf groot voorstander van strand/zee :) en wat ik met mijn opmerking over Ammie wilde zeggen: haar scenario met later in komen vliegen is niet gelimiteerd aan een huisje, dat kan net zo goed met een camping.
Image
daan
Opperhoofd

Postby ammie » Sun Feb 04, 2007 20:47

Dat klopt inderdaad. Maar op basis de temperaturen, water (een camping aan het water is in Frankrijk makkelijker te vinden dan een huis aan het water) en de krappe tijd tussen mijn 4daagse en Rio's stage-avontuur vind ik mijn plan nog steeds het meest ideaal... :lol:
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Sun Feb 04, 2007 20:49

dit zijn inderdaad de overwegingen die ik ook heb gemaakt tijdens het typen van mn plan. Het boeit mij niet zo heel veel of we nou in een huis of een camping zitten en welke volgorde we doen. Ik denk dat het belangrijkste is dat we het meest praktische voor de meerderheid kiezen. en daar ons plan dan op aanpassen. en in dat geval ben ik het tog eens met ruud en daan dat het een btje lullig is als je voor een huis betaalt waar je al 2 dagen niet in verblijft.
Toch zou ik wel graag een plan horen over Madrid. Wanneer dit te bezoeken. Is dit te combineren met de reis van Frankrijk naar Spanje of omgekeerd. Bijvoorbeeld eerder vertrekken ofzo. Of gaat dit tijdens de week in Spanje gebeuren. Of reizen jullie vanuit Madrid terug naar Nederland. Wat is in deze het meest praktisch?
Jake
Lucrative Fish

...

Postby Jake » Sun Feb 04, 2007 20:59

ook ik ben een grotere liefhebber van een zwembad dan van een strand. En na heel veel sites te hebben gezien met huisjes in zowel frankrijk als spanje, moet ik toegeven dat de huisjes in Spanje vele malen beter zijn. En ze hebben vrijwel allemaal een zwembad in Spanje, in tegenstelling tot frankrijk. Wel moet je in ogenschouw nemen dat het aan de kust van Spanje geen 40 graden is maar 30-35 :)
Jake
Lucrative Fish

Postby ammie » Sun Feb 04, 2007 21:01

Kan het ook bijvoorbeeld niet dat we eerst een week huisje doen in Spanje, dat de mensen die naar Madrid willen daarna (bijv. van zaterdag tot maandag) naar Madrid gaan en de mensen die dat niet willen vast doorrijden naar een camping in Frankrijk?
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

Postby daan » Sun Feb 04, 2007 21:19

Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he:
Mijn idee is om eerst naar een Spaanse camping te gaan en dan bijv op donderdag naar Madrid te gaan (zij die willen). Vanuit Madrid vervolgens op zaterdag door naar Frankrijk en degenen die nog op de camping zitten ook op zaterdag naar huisje in Frankrijk. Lijkt me logistiek gezien wel een soepel idee.
Image
daan
Opperhoofd

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Sun Feb 04, 2007 21:26

mochten de kosten (te) hoog worden door autohuur en benzine, dan is camping misschien toch betere optie
huis voor een week is rond de 200e pp
camping rond de 60e pp( met veel voorzieningen)

nog iets anders, wie willen er naar madrid?
ik weet van ruud en daap dat ze willen, ik wil ook, wie nog meer?
jochem(HETadoptiekindje)

...

Postby Jake » Sun Feb 04, 2007 22:04

ik ben gewoon veel aan het denken om het iedereen tevreden te maken.
daarom nu weer een ander plan, tog weer drastisch anders dan het vorige:

Er is duidelijk een meningsverschil over de interesse voor Madrid en Valencia. Als we dan tog gaan splitten ivm madrid, waarom splitten we dan niet gewoon een hele week.
Dan kunnen de mensen die cultuur willen doen in Spanje gewoon een rondje maken langs Madrid en Valencia en miss nog iets en dan een week later uitkomen op de camping in frankrijk. En de andere mensen die hier geen behoefte aan hebben al meteen op de camping gaan zitten in frankrijk. Vandaaruit de eerste week ook btje actief doen door te gaan fietsen, wandelen, varen, een veel te toeristische grot of stad bezoeken. Dan de tweede week meeten we elkaar op de camping en gaan we zuipiezuipie doen. Eventueel kunnen we dan nog 1 van die 2 weken in frankrijk in een huis. Dat is variabel.
Bovendien kan de 'frankrijkgroep' op zaterdag incl ammie vertrekken. tenzij ammie naar spanje wil natuurlijk.

Het nadeel is natuurlijk dat het samen-op-vakantie-gevoel hierdoor wat verstoord wordt. Maar dat beeld heb je ook als we in valencia in een huis zitten. dan zijn er ook nog steeds mensen die cultuur willen doen en mensen die liever aan het water blijven. En we zien elkaar alsnog een hele week. Kijk trug naar hongarije en onze voortgezette week daarna nog. Ging tog prima?
Praktisch gezien is het gemakkelijk te regelen. En iedereen heeft de vakantie die hij/zij wilt. Alleen de helft gescheiden...
Jake
Lucrative Fish

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Sun Feb 04, 2007 22:20

vind ik iets te drastisch
voor mij is nog steeds het uitgangspunt om met zn allen op vakantie te gaan
en als de mensen die 2 steden willen bezoeken er nou eentje schrappen
en de mensen die geen cultuur willen 2 van de 15 dagen of bij huis/camping blijven zitten of ff meegaan
dan zitten we al op een lijn
jochem(HETadoptiekindje)

Postby Ruudje » Sun Feb 04, 2007 22:27

Denk dat dit niet een heel goed idee is. In de eerste plaats vanwege het feit dat we niet meer met elkaar gaan. Dat is toch het allermooiste van de zomervakantie vind ik. Daarnaast is dat vervoertechnisch ook heel lastig. Een voorbeeld: Daap, Duitser, Rio en ik willen naar Madrid/Valencia. Dan zit één auto al vol. De rest gaat dan met een busje twee weken naar Frankrijk. Maar als er één van de rest ook naar Spanje wil, die kans acht ik erg groot, dan werkt het al niet meer. Maar het belangrijkste dat ik dit niet zie zitten is dat ik met z'n allen weg wil. Ik ben er dan van overtuigd dat het gaat lukken.

Over het plan van Ammie ben ik bijvoorbeeld wel te spreken. Hoewel ik nog steeds van mening ben dat een camping in Spanje makkelijker is heb ik me toch laten opgeilen door dit huis in de buurt van Valencia. Voorwaarde is dat dit bij een leuke stad is (Gandia?! Nog even uitzoeken). Dan zouden we bijvoorbeeld twee keer een dagje naar Valencia kunnen en de rest lowlifen. Degenen die nog naar Madrid willen kunnen dan zaterdag weggaan naar Madrid en zich dan op dinsdag weer op de camping in Cap bij de rest voegen. Dan gaan we woensdag, donderdag, vrijdag en eventueel zaterdag nog lekker drinken en lowlifen. Het probleem hierbij is dat er niet meer dan vijf mensen naar Madrid kunnen. Ik weet van Duitser, Daap, Rio en mezelf dat wij naar Madrid willen. Ik weet van Rooney, JW, Jake en Plz dat zij dat liever niet doen. Heb ik dat goed? Blijven over Nicole, Punk en Ammie. Als niet meer dan één ook naar Madrid wil kan dit plan, zodra het er twee zijn wordt het een lastig verhaal. Daarnaast kunnen Duitser en ik waarschijnlijk niet een berg op fietsen. Daar kan ik misschien wel over heen komen door een andere keer Alpe d'Huez op te knallen...

Het huisje:

http://www.homelidays.com/barxgandia/huizen54818nl1.htm
Bierspel is niet voor laffe barries
Ruudje
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Sun Feb 04, 2007 22:33

ben ik het mee eens hoor. beter met zn allen. ik bekijk echter alle mogelijkheden. beter iets te kiezen dan spastisch kiezen om pro/con een plan te zijn.
denk dat het plan dan om na de eerste week voor de belangstellenden een paar dagen madrid te doen het beste is...
Jake
Lucrative Fish

Postby ammie » Sun Feb 04, 2007 22:50

Ik ben flexibel in het meegaan naar Madrid. Als er een plekje over is, wil ik best mee, maar vind het ook niet erg om niet te gaan...errug heet daar!
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

Postby Ruudje » Mon Feb 05, 2007 01:03

Mensen schrik niet...

Dit zijn vette huizen!! Ze liggen bij Jávea, op ongeveer 100 km vanaf Valencia. Ze liggen dichtbij het strand. Ik weet niet hoe het publiek hier is, weet alleen dat we in deze villa's ultiem kunnen chillen! Daarnaast vond ik die villa van Jake ook erg relaxed. Ik weet dat ik met deze post niet erg mijn argumenten voor een camping in Spanje kracht bij zet, maar het zij zo...

Deze is voor 12 personen, als we met z'n 11en in onze week gaan is dat 215 euro per persoon:

http://www.aguilarent.com/detail/rent_v ... lida=39291

De volgende is voor 14 personen, met z'n 11en maakt dat 225 euro:

Nog één die per persoon ook 225 euro is:

Dit is echt de allerbeste, alleen volgens mij bezet... Het zou uitkomen op 215 euro per persoon:

http://www.aguilarent.com/detail/rent_v2.aspx?id=2235

Kijk maar even!
Ruudje
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Mon Feb 05, 2007 12:03

zijn wel paar aardige optrekjes baasie. denk dat er ergens aan de costa del azahar wel een huisje voor ons bij zit. maakt mij weinig uit waar we zitten. kga vandaag nog ff btje kijken wat voor steden Javea en Gandia zijn. Dat zijn de steden rondom te populaire huisjes.

Als iemand het niet eens is met de ontstane plannen, of tog een ander id heeft moet ie dat ff gaan melden, want anders moeten we ons hier tog een btje op gaan richten.
En regelen we Madrid dan zo, dat na de eerste week een deel naar madrid reist en de rest van naar frankrijk? en dat de madridgangers 2/3dagen later in frankrijk aankomen?

Verder heb ik me even verdiept in het verschil tussen Argeles en Cap. Nou, tis er niet egt. tis beiden strand bier en uitgaan. Cap ligt alleen ruim 100km verder vanuit spanje, en dus 100km dichterbij Nederland. Vanuit madrid is het 800km naar Argeles. en dus 900 naar Cap. Misschien is Argeles dan iets beter omdat dat 100km reizen scheelt vanuit Spanje en dus een snellere voortzetting van je vakantie garandeert...
kga vanmiddag ff kijken voor campings daaro
Jake
Lucrative Fish

...

Postby Jake » Mon Feb 05, 2007 12:38

graag ook wat meningen over een camping. Er zijn er 65 in argeles dus keuze genoeg. er zijn ook enkele campings waar gogo en beachmaster staan. waarschijnlijk zijn ze daar wat handiger in de omgang met jongeren als wij. wel scherpe controle maar niet meteen gezeik als je 1x teveel herrie maakt. en ja kan dan op een veld staan waar ook gogo en beachmasters staan.
vind ik zelf wel leuk.
zeg het maar wat je voorkeur heeft
Jake
Lucrative Fish

Postby daan » Mon Feb 05, 2007 14:32

Camping moet wat mij betreft gewoon zwembad hebben, niet zo'n enorm Nederlands sta-caravan vakantiedorp zijn en een veldje hebben waar je gewoon lekker je gang kan gaan. Zit zelf liever niet tussen allerlei gogo-proleten.
Image
daan
Opperhoofd

Postby nicole » Mon Feb 05, 2007 15:55

ik vind het ook wel heel erg leuk om naar Madrid te gaan! Verder qua camping maakt het mij niet veel uit, daar heb ik vrij weinig ervaring mee (alleen renesse en blanes)
nicole
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Mon Feb 05, 2007 16:15

wel moet er rekening worden gehouden met de keuze voor een camping dat ze in die uitgaansplaats treng zijn op jongeren op een camping. en dat wanneer je op een veldje staat met allemaal van die jongeren dat ze lawaai, of iig geluid savons laat iets meer gedogen dan op een gezinscamping.
Jake
Lucrative Fish

Postby punk » Mon Feb 05, 2007 17:20

Die huizen van Ruud zijn wel aardig sweet! Daar kan ik best een weekje in doorbrengen!

Op een camping ben ik wat betreft faciliteiten niet heel erg moeilijk, en vind ik dat Jake wel een punt heeft. Als de campingbaas al gaat zitten miepen bij wat luidruchtige flatulentie is dat niet echt relaxt.

Reactie op Jake z'n mail:

Onderstaande verhaal is wat mij betreft zoals onze vakantie moet zijn, dus daar hoeft voor mij niets meer aan veranderd te worden.
Ik heb ook even zitten kijken voor welk blok die herkansing op 20/7 is, en de kans dat ik dat blok moet herren is 0,0001%, dus jullie mogen er vanuit gaan dat ik er dan gewoon bij ben. Ik doe gewoon een beetje extra mijn best tijdens dat blok :)

Groeten!
Jasper
punk

Postby ammie » Mon Feb 05, 2007 19:58

Jake heeft mij vergeten toe te voegen aan de maillijst, wil iemand me bij z'n reply even toevoegen? Ik heb de mail van jochem gehad...lijkt me prima zo!
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

Postby erick » Mon Feb 05, 2007 21:36

jeetje jeetje jeetje wat een plannen. respeck!! ik ben het met het laatste plan van Jake wel eens, lijkt mij de ideale combinatie en voor ieder wat wils. wat betreft huisjes ben ik niet al te kritisch, zolang het betaalbaar is en een beetje luxe heeft is het prima. camping vind ik wat lastiger, ik hoef namelijk niet persé op een pubercamping te staan waar elke hollandse donnie en donna lam staat te wezen. maar goed, ben flexibel...
erick
Zes Vee Ceeër

Postby Rio » Mon Feb 05, 2007 22:07

Hoi moppies,

ALS ik morgen geselecteerd word (bibber) dan vertrekken paps, mams en ik met mn hele hebben en houwen op vrijdag 3 augustus naar Denemarken. Voor mij zou het dus perfect uitkomen om nog langs Madrid te gaan en maandag of dinsdag op de camping aan te komen. Ik vlieg dan dinsdag of woensdag terug naar Nederland, pak mn koffer uit en weer in en vertrek.

IK BEN ER WEL BOU!

Mijn enige wens is een tranentrekkend afscheid op Zuid-Frankrijk Airport want dan zie ik jullie niet tot 2008 (Had je eerder moeten bedenken Rio! Jahaaaa...).

Maar even serieus: het klinkt prima wat mij betreft. Iemand zin om het dichtstbijzijnde vliegveld voor mij uit te zoeken? ;-)
Rio

Postby punk » Mon Feb 05, 2007 22:30

Misschien wilt JW je wel even heen en weer vliegen :D
punk

Postby ammie » Mon Feb 05, 2007 23:12

Als hij dat voor mij ook kan doen...haha! De goedkoopste vlucht gaat vanaf Brussel, kost ongeveer €150,--. Deze wil ik zo snel mogelijk boeken nadat we een huisje hebben besproken. Kunnen we deze week een keuze maken wat het huisje betreft?
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Tue Feb 06, 2007 00:00

rio, heb de vliegreizen uitgezocht
gewoon op transavia.com

je kunt vanaf girona vliegen, is 91 km van argeles
di/wo/do kost 106e

je kunt vanaf madrid vliegen, als we daar een paar dagen zijn, vlieg je maandag of dinsdag, kost 51e

en vanaf pau, pyreneeen kost 80e, is alleen paar honderd km van argeles, en kan alleen op dinsdag en donderdag
(misschien te combineren met de col du tourmalet haha)

aardig wat keuze dus

ammie, tis balen dat je in het weekend vliegt, dat maakt het zo duur
en bijv. transavia vliegt niet in het weekend op valencia
jochem(HETadoptiekindje)

Postby ammie » Tue Feb 06, 2007 09:23

ach, het rijden naar Valencia + overnachten met de auto zou me ongeveer 60 euro kosten ofzo...nu betaal ik 100 meer voor een ietwat meer comfy reis, dat heb ik er wel voor over! Ik boek de vlucht gelijk nadat we een huis hebben besproken, ik hoop dat ik er dan nog in het vliegtuig bij pas, haha! Kus
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

Postby nicole » Tue Feb 06, 2007 17:32

nicole
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Tue Feb 06, 2007 17:36

Jake
Lucrative Fish

Postby Rio » Tue Feb 06, 2007 19:48

Vandaag selectiegesprek gehad! Volgende week uitslag :s dacht dat ik dat vandaag al zou weten. Krijg volgende week een brief. Zodra ik weet of ik geselecteerd ben zoek ik een vlucht uit en boek ik m. Vanaf Madrid vliegen heb ik ook over nagedacht omdat dat goedkoper is maar dan is het afscheid minder leuk he... Ik vergelijk volgende week de prijzen wel.

Dr kriebelen een paar opmerkingen over balleknijpers maar die hou ik wel voor me omdat ik nog mee op vakantie wil mogen van jullie.
Rio

Postby Ruudje » Tue Feb 06, 2007 23:20

Plan vind ik top, heb het zelf mee helpen vormgeven. Ik denk dat ik wel op een jongerencamping wil zitten, of op een jeugdveldje. Wel wil ik een luxe camping, mocht dat niet lukken met een jongerencamping dan wil ik een familiecamping. Ook wil ik dichtbij strand en uitgaan zitten.

Punk, wil jij naar Madrid?

Plz, ga jij mee op vakantie?
Ruudje
Zes Vee Ceeër

Postby punk » Wed Feb 07, 2007 12:14

Of ik mee wil naar Madrid....

Als er nog plek is in de auto die gaat lijkt het me wel leuk, maar het is geen must voor mij.
punk

Postby daan » Wed Feb 07, 2007 12:56

Van de huisjes van Ruud vind ik de laatste twee het relaxed. Ik zou zeggen: snel beslissen en proberen te reserveren...
Image
daan
Opperhoofd

Postby erick » Wed Feb 07, 2007 13:34

ik heb geen voorkeur wat huisje betreft, dus kies een leuke uit en ik ben akkoord.
erick
Zes Vee Ceeër

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Wed Feb 07, 2007 13:47

ik ben voor de goedkoopste, was die van barch/gandia dacht ik

het huis op zich haalt me niet zo veel uit hoe mooi het is aangezien ik toch alleen maar binnen ben als ik slaap. en verder heeft elk huis een zwembad en tuin en das voor mij voldoende.

de huizen van aquilarent zijn rond of iets minder dan 2500e, die van bach 1600, van dat verschil kan iedereen weer een week kamperen betalen.
jochem(HETadoptiekindje)

Postby ammie » Wed Feb 07, 2007 16:31

Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Wed Feb 07, 2007 18:06

Jake
Lucrative Fish

Postby Ruudje » Wed Feb 07, 2007 19:26

Ruudje
Zes Vee Ceeër

Postby JuhWuh » Wed Feb 07, 2007 19:47

JuhWuh
Zes Vee Ceeër

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Wed Feb 07, 2007 22:59

is idd wel lastig..
stel jw en pilz gaan niet mee, zijn dus met 9
en we nemen het derde huisje
= 2490 + 220(schoonmaakkosten/verplicht) = 2710 = 300e pp

tis veel 'stel dat' maar 300e ben ik eigenlijk niet bereid uit te geven aan alleen een huis voor een week. dan ga ik liever voor 50/60e kamperen.
jochem(HETadoptiekindje)

Postby erick » Wed Feb 07, 2007 23:18

ik ben het eens met Duitser. ik vind het prima om in een (luxe) huis te zitten, maar het moet wel onder de 250 e pp gaan kosten.
erick
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Thu Feb 08, 2007 10:08

ben ik het ook mee eens
maar omdat we niet kunnen wachten tot begin maart, wanneer we dus weten of jw ook meekan, en onze zogenaamde drukke plz ook eens de knoop heeft doorgehakt, kunnen we miss beter het zekere voor het onzekere nemen...
en wrom ook niet. dat huis is tog ook prima, en zoveel verschilt de afstand nou ook weer niet...
Jake
Lucrative Fish

Postby punk » Thu Feb 08, 2007 10:54

eensch!
punk

Postby Ruudje » Thu Feb 08, 2007 14:21

Laten we nog even wachten op Plz, hij zou vandaag posten wat hij ging doen. Zijn beide sites van huisjes veilig? Jake had jij trouwens nog iets van de politie gehoord over Hongarije. We hadden het daar laatst over. Ik wil nog wel even zeggen over beide huisjes dat ik denk dat het zwembad bij Aguila Rent veel groter is en dat misschien ook meer grasveld hebt om op te voetballen etc. (Misschien worden er weer nieuwe transfers gedaan, Daap naar Manchester United ofzo :D ). Daarnaast moeten we nog even kijken of er foto's van het interieur van het huisje in Barx zijn en of er schoonmaakkosten plus eventuele gas, water, lichtkosten bij komen.
Ruudje
Zes Vee Ceeër

Postby JuhWuh » Thu Feb 08, 2007 19:10

net ff met jake gesproken. jullie willen asap reserveren, ik weet voorlopig nog niet wanneer zomerkamp is.

conclusie: ik ga niet mee
JuhWuh
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Thu Feb 08, 2007 19:22

ik zal het ff iets genuanceerder posten:

had vanmiddag ff zitten nadenken over de kans dat het kamp van jw voor problemen gaat zorgen rondom de data van onze vakantie.
aangezien onze planning enigszins is vastgelegd op vertrek op donderdag 19/07 en dus ruim 2 weken later eindigt zijn hier 3 weken mee gemoeid. Aangezien het vliegkamp van jw vorig jaar ook rond deze data plaatsvond, is de kans al groot dat dat dit jaar ook gebeurt. en ook al zijn het niet exact dezelfde data, dan nog is de kans groot dat zijn kamp, onze vakantie gaat overlappen.
verder is het natuurlijk ook nog een financieel probleem voor jw om 2 vakanties te financieren.
daarom is het beter om niet te veel rekening te houden met jw. en als het dan tog op de een of andere manier te regelen is dat jw (een deel) meegaat, dan is er vast wel een plaatsje ergens te regelen...
Jake
Lucrative Fish

Postby ammie » Sun Feb 11, 2007 21:07

Deze week huisje boeken? Lijkt me verstandig als we er een beetje vaart achter zetten, 't zou zonde zijn als we de pech hebben dat het betreffende huisje al bezet is!
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër

...

Postby Jake » Mon Feb 12, 2007 16:58

lijkt me goed deze week te boeken
maar we hebben dan wel een hoofdboeker nodig. wie neemt de verantwoordelijkheid op zich?
en nog iets, als we huren via zoon particulier lijkt het me handig om te kijken of het mogelijk is pas te betalen als we er zijn. heb namelijk weinig trek in een nieuwe oplichtingszaak
Jake
Lucrative Fish

Postby Rio » Wed Feb 14, 2007 22:26

Hoi!

IK BEN TOEGELATEN IN KOPENHAGEN!!!!!!!!!!!!!!!

JOEHOE!!!!!!!!

xx

PS. Ook pro snel boeken! (i.v.m. de vluchtprijzen)
Rio

Postby Ruudje » Wed Feb 14, 2007 23:22

Plz, ben jij de hoofdboeker dit jaar?
Ruudje
Zes Vee Ceeër

PreviousNext

Return to Vakantie