by Jake » Mon Feb 25, 2008 08:19
luls
ik heb het de laatste tijd nog een beetje in het midden gehouden, en mijn twijfels gehad, maar ik heb dan toch besloten mee te gaan met jullie op vakantie.
ik heb echter wel wat wensen wat betreft de vakantie. ik weet niet in hoeverre die nog ingevuld kunnen worden. maar ik zal ze even noemen.
1. wat mij aan het denken heeft gezet is de locatie waar we heen gingen. De locatie is gezocht met het oog op het kunnen fietsen. aangezien de helft van ons niet echt van plan is (veel en lang) te fietsen, vind ik het wel noodzakelijk dat er voor de nietfietsers ook een meerwaarde is aan de bestemming.
2. ik begreep dat de 2e week nog niet helemaal duidelijk is. eerijk gezegd heb ik weinig behoefte aan een stad. een dagje iets bezoeken vind ik allemaal wel prima, maar een een aantal dagen in een stad vertoeven, hoeft van mij echt niet. Dan sta ik liever in de buurt op een camping ofzo, zodat we de optie openhouden naar de stad te gaan, dan wel je eigen gang te gaan.
3. Ik weet ook niet precies wat voor accommodaties bedacht zijn voor de vakantie, maar ook daar moeten we iets beter over na gaan denken. Ik heb wel een voorkeur voor een weekje een huisje oid, omdat een weekje comfort wel heeeeel erg ontspannend is. bovendien mis je na 2 weken camping wel echt die comfort. Mochten we wel voor 2 weken camping gaan, dan zou ik het zeer op prijs stellen wanneer er op zn minst een koelkast meegaat en een tafel/stoelen. uiteraard kunnen we ook zoiets huren op een camping. maar dat gaat dan wel weer meer in de kosten lopen. Moet nog wel even goed over nagedacht worden.
4. vervoer is ook nog een issue. wanneer er een koelkast/tafel/stoelen meemoet, dan heb je ook veel bagageruimte nodig. is lastig. auto's zijn sowieso lastig. ik kan natuurlijk weer even kijken of de opel beschikbaar is.
5. de vakantiedata. als klerk ben je natuurlijk een beetje afhankelijk van de vakantie van je collegae. dus ik weet ook niet wat de geplande data zijn, maar dan moet ik nog wel even kijken of dat allemaal mogelijk is hiero.
Ik wil nog maar eens benadrukken dat ik miss weinig recht tot spreken heb, aangezien ik niet bij de vakantiebespreking ben geweest, maar het zijn wel enkele punten die voor mij nog duidelijk moeten worden.
Graag denk ik vanaf nu weer met jullie mee.