jojojo
eindelijk hoor. net een mailtje van camping la chapelle
http://www.camping-la-chapelle.com/ posotief bericht trug. ze hebben alleen nog plekken met electriciteit. magoed, dat besparen we dan weer op het niet hoeven te rijden naar het strand/centrum of een duurdere stacaravan ofzo. 200m vant strand en stad
even een snelle rekensom leert mij dat voor 2 plekken met stroom, 11 personen en 3 auto's ongeveer 100e per nacht kost. ofwel nog geen tientje pp. ik reserveer gelijk. hierbij ga ik ervanuit dat de madridgangers op dinsdag arriveren. dit zijn 5 personen. ik bel wel nu net met rio en die zegt dat dat woensdag is, maar ik d8 van niet. kan nog wel worden aangepast hoop ik. ik neem iig geen risico's en boek nu meteen. dan betalen we maar 1 nacht teveel.
dus even int kort. wij komen zaterdagavond aan met 6 personen in 2 auto's en met 2 tenten. de resterende 5 komen dinsdagavond. woensdag gaat ze weer weg. dus blijven we tot zaterdag met 10 man.
heel erg bedankt voor je inzet nicole. hou die optie nog maar zo lang mogelijk vast, voor het geval het tog fout gaat...