by Jake » Sun Jan 28, 2007 21:42
de afstanden zijn ellendig groot. Je kan niet ergens in Spanje in een huis gaan zitten, waarvandaan je dan steden gaat bezoeken. daar is spanje te groot voor. En het was gewoon het eerste idee dat ik maakte hoor, dus nog heel niet definitief. Het plan was gewoon om ergens een tussenstop te maken, omdat in 1x doorrijden naar madrid oid erg erg taai is. tis nog een stuk verder dan lucca afgelopen zomer. en toen waren we het tog ook al goed zat. als je dan nog 3/4honderd km verder moet is dat heel taai.
Dus mijn id was gewoon om een tussenstop te maken in de buurt van spanje. nou, ik ben ooit in biarritz geweest aan de atlantische kust is dat, en dat was prima toeven. en het ligt al tegen de pyreneeen aan, dus je hoeft niet nog een hele dag in de auto richting madrid of andere stad.
Omdat de afstanden zo enorm zijn in Spanje moeten we ons concentreren op maximaal 2 steden. Madrid is dan bijna een must natuurlijk. Sevilla schijnt mooi te zijn, maar das egt te ver naar het zuiden. Valencia ligt 350km naar het oosten vanaf madrid. Dus een rondje is dan gemaakt als je dan eindigt in Cap d'agde. Om het flexibel te houden is het handig om in frankrijk beide keren te kamperen. en in spanje in de steden een hostel op te zoeken.
dus kort: paar dagen camping biarritz. madrid en valencia langs, beiden 2dagen? en dan de rest van de tijd slijten in Cap d'agde waar we nog lekker ff kenne uitgaan enzo.