[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
6VC Forum Romanum • View topic - Weekend 2.0

Weekend 2.0

Waar gaat iedereen heen? En wanneer?

Moderator: daan

Re: Weekend 2.0

Postby daan » Thu Sep 15, 2011 14:43

hadden we zaterdag overdag niet al een dagbesteding of heb ik iets gemist?
Image
daan
Opperhoofd
 
Posts: 809
Joined: Tue Feb 17, 2004 22:22
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Thu Sep 15, 2011 15:00

laat het iig duidelijk zijn dat ik niet 's middags in het huisje ga zitten wachten tot de presentaties afgelopen zijn...
als we niet met z'n allen gaan pitch&putten om half 1 kunnen we ook rond 1300u gaan bowlen of lasergamen, maar veel later nog iets gaan doen vind ik zonde van m'n dag...
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby Jake » Thu Sep 15, 2011 16:50

kleine baas
ik zeg dat je gewoon boekt rond dat tijdstip.
Doe maar gewoon voor een man of 10. En dan even onder voorbehoud dat hier mensen extra bij kunnen komen of enkelingen kunnen afvallen. Is vast geen probleem.

Kan Ruut of in zn slip zijn bammetje met ham in 2 uur tijd opeten
of de beamer aansluiten.
In je bed liggen sowieso niet, want om 10u begint je presentatie.

Onlangs in andere samenstelling hadden we ook besloten om smiddags iets leuks te gaan doen.
Ik ga ook niet zaterdag hele middag in huisje zitten.
Jake
Lucrative Fish
 
Posts: 2033
Joined: Wed Feb 25, 2004 13:29
Location: Voortuin

Re: Weekend 2.0

Postby debbie » Thu Sep 15, 2011 17:01

Mij lijkt het ook super leuk om te gaan pitch & putten! Tijdstip is wat mij betreft ook best.

Ook nog even het eten vrijdag, zou het leuk vinden om ergens wat te gaan eten,
maar als er meerdere mensen zijn die daar de pieken niet voor hebben kunnen de mensen die
eerder in het huisje zijn alsvast koken.

Is er verder nog iemand die met het openbaar vervoer gaat?
debbie
 
Posts: 9
Joined: Wed Sep 14, 2011 11:15

Re: Weekend 2.0

Postby ammie » Thu Sep 15, 2011 17:03

Leuk! Wij doen mee!
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 952
Joined: Tue Feb 24, 2004 16:26
Location: Woerden City

Re: Weekend 2.0

Postby nicole » Thu Sep 15, 2011 17:16

Leuk idee, ik ben erbij :)
nicole
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 487
Joined: Sun Feb 22, 2004 14:41
Location: Harmelen

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Thu Sep 15, 2011 21:27

Even op zolder zoeken naar m'n golfhandschoentje :p

Activiteiten zoals bowlen en golfen zullen niet mijn wekelijkse hobbies worden maar zijn met z'n allen hilarisch :D Ben erbij, en manlief ongetwijfeld ook.

Ammie, gaan er ook dierengeluiden mee? Dan kunnen we weer discussieren of iets een kikker of een eend is.
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Thu Sep 15, 2011 22:11

Oja maar waarvoor ik eigenlijk net naar het forum kwam: wil er iemand een cd maken?
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby plz » Thu Sep 15, 2011 23:58

Laten we natuurlijk niet vergeten waarom dit fantastische weekend in eerste instantie georganiseerd is: presentaties, discussies en misschien wat opzetjes voor De Idee. Daarnaast natuurlijk gezellig samenzijn en alle cliche's ;)

In dit licht ben ik ook eerder voor 16:30 ('s ochtends presentaties, lekker lunchen, dan naar de locatie, biertje, btje meppen, biertjes). Maargoed als iedereen dat om 13:00 oid wil doen wil ik geen afhakert zijn. Maar ik denk dat we wel tijd moeten hebben voor die presentaties (hoewel ikzelf nog wel even hárd aan de slag moet).

xxx

(oh debbie, ik wil best met het OV mits er een studentje meereist; anders liever wagen)
plz
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1984
Joined: Tue Feb 17, 2004 22:30

Re: Weekend 2.0

Postby debbie » Fri Sep 16, 2011 06:33

Ik ben een student :D
debbie
 
Posts: 9
Joined: Wed Sep 14, 2011 11:15

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Fri Sep 16, 2011 08:12

Pilz. Ik denk dat we tijd genoeg hebben voor wat verdieping buiten deze ene activiteit om.
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Fri Sep 16, 2011 10:05

Pitch&putt is gereserveer voor 10-15 man. We kunnen vanaf 1200u starten met footgolf, dat gaat een uurtje duren. Belangrijk hierbij: vrouwen geen hoge hakken, mannen geen voetbalschoenen.
Daarna bouwen ze voor ons de baan weer om naar een normale P&P baan, dat gaan we dan tot 14.30u spelen.
Zin An!! :D
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby JuhWuh » Sun Sep 18, 2011 15:29

als er te weinig auto's beschikbaar zijn, wil ik zelf ook wel rijden met de combo. dat scheelt 2 plekken, er kunnen er dan 3 met rio mee en 1 met mij. we vertrekken niet heel vroeg, gewoon na de werkdag + douche.
JuhWuh
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1162
Joined: Mon Feb 23, 2004 20:56
Location: MVKV

Re: Weekend 2.0

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Mon Sep 19, 2011 08:05

joo
ik ga ook met de auto
probleem is dat ik nog niet precies weet hoe laat ik klaar ben met werken (voor mensen die mee willen rijden).
jochem(HETadoptiekindje)
 
Posts: 716
Joined: Fri Mar 05, 2004 21:14

Re: Weekend 2.0

Postby nicole » Mon Sep 19, 2011 09:23

Ik wil wel meerijden :) Denk dat iedereen tussen 8 en 9 aankomt, gaan we dan uit eten of koken of pizza bestellen?
nicole
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 487
Joined: Sun Feb 22, 2004 14:41
Location: Harmelen

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Mon Sep 19, 2011 13:23

Ik vind het allemaal goed, we moeten alleen wel bedenken dat als er te weinig auto's zouden zijn en er mensen met het ov moeten, we dus waarschijnlijk ook niet met z'n allen met de auto uit eten kunnen. Speaking of which:

Het is mij niet helemaal helder wie er met wie meerijdt en wie er nog vervoer nodig heeft. Erick, wie rijdt er met jou mee en Jake, reed jij ook (Ammie postte zoiets)? Omdat JW en ik beide rijden kunnen we alle tassen denk ik wel in de Combo gooien en kan er met wat geprop nog wel iemand in het midden zitten bij mij, dwz dat er 4 met mij mee kunnen rijden en nog eentje met m'n mop. Zijn er nog mensen in de buurt van Utrecht zodat ze met Jochem&Nicole mee kunnen rijden? Of vanuit Amsterdam of zo?

En Erick&Zjoske, gaan we nog karaoken?
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby Ruudje » Mon Sep 19, 2011 13:30

Ik zoek nog vervoer. Ik kom vanuit Rotterdam dus kan om 18u op het station in Utrecht of Woerden staan. Bij wie een plek over heeft stap ik graag in!
Bierspel is niet voor laffe barries
Ruudje
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 741
Joined: Wed Feb 18, 2004 20:02
Location: nieuw jork

Re: Weekend 2.0

Postby plz » Mon Sep 19, 2011 13:40

Zoals gezegd zou ik graag met iemand meerijden, dat kan vanaf 16:00u vanuit Woerden!

Kb had jij nog actie ondernomen nav de discussie (goede voorbereiding voor zaterdagochtend yalll!!) over de starttijd van het pitch&putt?
plz
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1984
Joined: Tue Feb 17, 2004 22:30

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Mon Sep 19, 2011 13:52

Overzichtje!

Auto's (passagiers en vrije plaatsen tussen haakjes):
Rio, vanuit woerden, circa 18:30 (Jasper/Clare/...../......)
JW, vanuit woerden, circa 18:30 (......../bagage)
Jochem, vanuit utrecht, tijd onduidelijk(Nicole(?)/....../....../......)
Erick, vanuit woerden, 19:30 (Sjozke/....../....../.....)

Mocht ik iemands auto onder of overschat hebben, pas het maar aan.
Last edited by punk on Mon Sep 19, 2011 14:54, edited 1 time in total.
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Mon Sep 19, 2011 13:56

ik heb geen actie meer ondernomen.
ik ga uit van enige flexibiliteit in het presenteerschema. bijvoorbeeld voor 11.30 (dan moeten we ong. weg voor P&P) enkele presentaties te doen, en dan na het P&P de rest van de presentaties.
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Mon Sep 19, 2011 13:58

Erick vertrekt rond 19.30 vanuit Woerden met Zjoske/.../...
Last edited by erick on Mon Sep 19, 2011 14:03, edited 1 time in total.
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Mon Sep 19, 2011 13:59

Goed bezig Punk! Wat een structuur! :p

Heb je de Fiets nog gekregen via KB? Anders mag die m in z'n koffer voor het weekend doen :D Hoe was jullie housewarming trouwens?
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby nicole » Mon Sep 19, 2011 14:25

Goed schema punk en dat vraagteken kan weg hoor bij mijn naam :)
Met vier auto's past het net om uiteten te gaan, beetje krapjes voor 10min. moet kunnen toch (of 30 min lopen)? Met koken eten we wat later (iedereen komt om dezelfde tijd aan zo te zien) maar dan hoeft niemand te bobben. Ik heb geen voorkeur
nicole
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 487
Joined: Sun Feb 22, 2004 14:41
Location: Harmelen

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Mon Sep 19, 2011 14:56

punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Mon Sep 19, 2011 15:00

4 kratten pils?
iets voor het weekend misschien? nemen we die als groep (alleen de bierdrinkers) over...
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Mon Sep 19, 2011 15:01

Zat ik ook al aan te denken, voorwaarde is dan wel dat er een auto langs Den Haag moet 1 dezer dagen...
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Mon Sep 19, 2011 15:03

daar heb ik na vanavond wel een antwoord op, want volgens mij wilde Zjoske morgen met de auto naar d'r werk (in Den Haag)
zal ik vnv even navragen...
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Mon Sep 19, 2011 15:46

mals!
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby plz » Mon Sep 19, 2011 20:59

Auto's (passagiers en vrije plaatsen tussen haakjes):
Rio, vanuit woerden, circa 18:30 (Jasper/Clare/nìls/......)
JW, vanuit woerden, circa 18:30 (......../bagage)
Jochem, vanuit utrecht, tijd onduidelijk(Nicole/....../....../......)
Erick, vanuit woerden, 19:30 (Sjozke/....../....../.....)

(lekker gestructureerd idd Pank (fv))

Ik snap dat ik aan't zeiken ben, maar ik ben nog steeds erg pro om op zaterdag te golfen om 16u, om geen afbreuk te doen aan het voorgestelde ochtendprogramma. De sessie opbreken, of 's middags heeft niet mijn voorkeur, ook omdat er tijdens het golfen natuurlijk wel een fles bubbels open moet en de concentratie dan gewoon veel minder is. Zeker ook aangezien we ook de keuze hebben om 's middags te golfen.
Na de lunch kunnen we dan altijd nog een spelletje doen of kunnen de liefhebberts alvast naar de golfbaan fietsen ofzo!

Just my 2 cents
plz
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1984
Joined: Tue Feb 17, 2004 22:30

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Mon Sep 19, 2011 21:08

die keuze hebben we niet meer gok ik, omdat we een week van te voren moesten vastleggen en de opties voor die dag al redelijk beperkt waren.
dus een beetje flexibiliteit is wel gewenst, komt de sfeer alleen maar ten goed lijkt me zo.

ps punkerman
pils ophalen gaat m niet worden, ze gaat morgen treinen.
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Tue Sep 20, 2011 08:43

@ pilz

We hebben zaterdagavond en zondag ook nog.
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Tue Sep 20, 2011 09:35

En wie kon er ook alweer eerder gaan om boodschappen te doen? Want als we uiteindelijk allemaal later gaan, is het niet verstandig om ook nog boodschappen te doen en te koken lijkt me, dan kunnen we beter uit eten gaan of zoals Nicole postte wat bestellen! Das ook wel slim!
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby nicole » Tue Sep 20, 2011 11:00

Heb de mensen die boodschappen konden doen gemaild voor een lijstje enz. We kunnen ook van te voren een pizzabestelling doorgeven (zeg voor 21.00) en dan ophalen met een auto, kunnen we gelijk eten en degene die wat eerder zijn aan de chips of zo.
nicole
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 487
Joined: Sun Feb 22, 2004 14:41
Location: Harmelen

Re: Weekend 2.0

Postby Jake » Tue Sep 20, 2011 11:26

Qua vervoer ben ik flexibel.
Ik stap wel in in een auto die nog een plekje heeft.
Ik hoef dus geen auto meer te fixen?
Fam Kasius/de Heer, geef maar aan of ik nog iets moet fixen ipv jullie.

Ik kan ook vrijdag wel boodschappen verzorgen, maar zullen we dan ook even bij deze beslissen
dat we vrijdag eten ergens halen of uit eten gaan en zaterdag en zondag daar eten?
Of gaan er al mensen zondag voor het eten naar huis en eten bij de Mac?
Als er nog speciale wensen zijn op de boodschappenlijst graag hier op het forum melden.
Ik ga er vanuit dat we alle boodschappen, dus ook eten en drinken waar niet iedereen gebruik van maakt,
op 1 hoop gooien? Evenals benzinekosten overigens.

Qua activiteit zaterdag ben ik er ondertussen ontzettend klaar mee.
Er is vrijdag voor de zoveelste keer teveel over gezegd en ook nu gaan we weer lekker verder op het forum.
Als deze hele discussie de sfeer van het weekend blijft beinvloeden ben ik dit weekend niet van de partij.
Dus alle stugge mensen rapen zichzelf maar bij elkaar en schikken zich in hun lot dat presentaties op andere momenten van het weekend worden gehouden,
of informeren mij dat ze dit mentaal niet voor elkaar krijgen en dat ik dus beter kan thuis blijven.
Jake
Lucrative Fish
 
Posts: 2033
Joined: Wed Feb 25, 2004 13:29
Location: Voortuin

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Tue Sep 20, 2011 12:16

100% met Jake eens.

Vrijdag ben ik voor thuis eten maken/ eten halen. Ik hoop daar tussen 20.00 en 20.30 aan te komen, later dan dat wordt het sowieso niet. Als de mensen die er eerder zijn dan het eten willen verzorgen, lijkt me dat een prima plan.
Zondag vertrek ik eind van de middag, dus ben er dan niet met het eten.
Speciale wensen heb ik niet, alle kosten op 1 hoop gooien ben ik ook voorstander van.
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Tue Sep 20, 2011 12:21

@Jake, wil je boodschappen doen in Woerden of Markelo? Als je naar Woerden gaat pikken we je boodschappen gewoon op met de auto (moeten we alleen ff zien waar we handig kunnen staan als het veel gesjouw is) en kun je met ons meerijden, als je naar Markelo gaat ga je denk ik eerder (?) en zul je dus een auto moeten regelen. Om te weten of we uitkomen met het aantal mensen in de auto's moeten we dan ook even weten wie er ev. 's middags al met jou meerijdt.

Zaterdag uit eten lijkt me niet handig omdat we eerder die dag ook al weggaan voor Pitch & Putt, kan me voorstellen dat we dan lekker in het huisje willen chillen met een hapje en een drankje en niet weer de auto in willen. Zelf maken zeg ik! Om niet 2 keer te hoeven koken zou ik vrijdag dan lekker iets bestellen (of andersom).

Zondag gaan JW en ik voor het eten weg, want als we nog daar gaan koken of uit eten gaan zit je sowieso niet voor 21u in de auto, en ik moet de volgende ochtend om half 9 weer in Limburg zijn. We vinden het wel een goed idee om onderweg een Macje te doen!
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby Jake » Tue Sep 20, 2011 12:25

@ Rio: Was voornemens om boodschappen in Woerden te doen.
Wellicht dat ik dat 's middags uit mijn werk doe oid en bij jullie even aflever.

Bedoelde ook dat we zaterdag in het huisje eten. Zal me even buigen over recept.
Iemand bezwaar tegen pannekoeken?

Laten we zondag er dan vanuit gaan dat we niet meer daar eten maar onderweg bij de gele M.
Jake
Lucrative Fish
 
Posts: 2033
Joined: Wed Feb 25, 2004 13:29
Location: Voortuin

Re: Weekend 2.0

Postby Ruudje » Tue Sep 20, 2011 12:32

Auto's (passagiers en vrije plaatsen tussen haakjes):
Rio, vanuit woerden, circa 18:30 (Jasper/Clare/nìls/......)
JW, vanuit woerden, circa 18:30 (Ruud/bagage)
Jochem, vanuit utrecht, tijd onduidelijk(Nicole/....../....../......)
Erick, vanuit woerden, 19:30 (Sjozke/....../....../.....)

Kunnen we het meteen over de racefiets hebben JW..

Ik zie dat ik als stug word beschouwd en me moet schikken in mijn voorbestemde lot en dat vind ik prima. Zal me flexibel opstellen, wil jij dan 1 tegen 1 bierspel tegen me doen Jaap? :)
Bierspel is niet voor laffe barries
Ruudje
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 741
Joined: Wed Feb 18, 2004 20:02
Location: nieuw jork

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Tue Sep 20, 2011 12:44

Auto's (passagiers en vrije plaatsen tussen haakjes):
Rio, vanuit woerden, circa 18:30 (Jasper/Clare/nìls/Jake)
JW, vanuit woerden, circa 18:30 (Ruud/bagage)
Jochem, vanuit utrecht, tijd onduidelijk(Nicole/....../....../......)
Erick, vanuit woerden, 19:30 (Sjozke/....../....../.....)

Debbie, Daan, Ammie & Bas?
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Tue Sep 20, 2011 13:06

Pannekoeken zijn relaxt!
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby Jake » Tue Sep 20, 2011 13:55

Jake
Lucrative Fish
 
Posts: 2033
Joined: Wed Feb 25, 2004 13:29
Location: Voortuin

Re: Weekend 2.0

Postby Ruudje » Tue Sep 20, 2011 14:20

Ook daar ben ik flexibel in ;)
Bierspel is niet voor laffe barries
Ruudje
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 741
Joined: Wed Feb 18, 2004 20:02
Location: nieuw jork

Re: Weekend 2.0

Postby ammie » Tue Sep 20, 2011 14:25

hoi luitjes,

ik kan de auto meenemen, dus ik kan eind van de middag al vertrekken (1600-16.30). Zijn er dan mensen die evt al eerder met mij mee willen? Ik heb nog 3 plekken over. Dan hoeft JW misschien ook niet apart met de auto te gaan.

Ik kan dus ook boodschappen doen en deze al meenemen. Ik zal nog even met mijn pa afstemmen hoe laat ie precies de auto beschikbaar aan mij stelt, dus ik kan ook het een en ander meenemen alvast. Lijkt me handig als we vrijdag eten halen/uit eten gaan en zaterdag zelf koken. Weet alleen niet of er een BBQ is, dus misschien moeten we iets anders verzinnen.
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 952
Joined: Tue Feb 24, 2004 16:26
Location: Woerden City

Re: Weekend 2.0

Postby ammie » Tue Sep 20, 2011 15:55

En dat worden dus pannenkoeken. Sorry, zat ff niet goed te lezen...Lekker! Mag ik dan een hakenkruispannenkoek?
Durf het... ;-)
ammie
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 952
Joined: Tue Feb 24, 2004 16:26
Location: Woerden City

Re: Weekend 2.0

Postby Jake » Tue Sep 20, 2011 18:17

of een A hartje B pannekoek.
Als jij al eerder weg kan, kan ik wel met je meerijden hoor ammie.
Maar wellicht dat we dan gewoon met de auto boodschappen doen
en direct doorrijden oid. Kunnen ook gewoon daar boodschappen doen.
Dan kan idd JW zijn combo thuislaten.
Jake
Lucrative Fish
 
Posts: 2033
Joined: Wed Feb 25, 2004 13:29
Location: Voortuin

Re: Weekend 2.0

Postby plz » Wed Sep 21, 2011 00:21

Voor hen die het interesseert: ik neem vrijdag een beamert mee, en daarbij wss ook m'n laptop.

Vrijdag lekker iets halen en zaterdag pancakes (kaas/spek mjammmmieee) lijkt me heeeerlijk! Ook ik eet zondag niet mee, wil graag rond 17u weer in Woerden zijn als dat lukt!
plz
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1984
Joined: Tue Feb 17, 2004 22:30

Re: Weekend 2.0

Postby Rio » Wed Sep 21, 2011 07:51

Ik heb even mensen zitten tellen en zo. JW zou in principe z'n auto thuis kunnen laten qua aantal mensen, maar dan passen er ook minder mensen bij mij omdat ik geen bagageruimte heb. Dan moet er weer veel verschoven gaan worden, moeten mensen ergens anders hun bagage afgooien van tevoren, kunnen ze pas uit 19.30 uit woerden weg met Erick terwijl ze eigenlijk misschien eerder zouden willen of moeten ze naar Utrecht om met Jochem mee te kunnen rijden terwijl Woerden voor sommigen handiger is. Wij stellen daarom voor dat we wel allebei rijden, dan laten we de indeling tot nu toe zoals ie is en die dieselkosten van JW zijn toch nihil als je ze splitst over 15 man.

Eens? Zo niet, dan moeten Jasper, Clare, Ruud en nìls even uitzoeken met wie zij mee gaan rijden want zonder Combo kan er bij mij (naast JW) maar 1 persoon bij, en 2 als diegenen eerst hun bagage ergens anders afleveren.
Rio
 
Posts: 1017
Joined: Mon Mar 01, 2004 20:58

Re: Weekend 2.0

Postby punk » Wed Sep 21, 2011 08:01

Eens! Verwacht alleen niet dat ik een powerpoint in elkaar ga draaien. Ik vertel mijn verhaal wel uit het hoofd en vraag ter verduidelijking wel vrijwilligers uit het publiek :lol:
punk
 
Posts: 1461
Joined: Mon Feb 23, 2004 15:55
Location: leiduh juh!

Re: Weekend 2.0

Postby erick » Wed Sep 21, 2011 08:09

prima Rio.
Zie niet in waarom we moeilijk gaan doen als het makkelijk kan, ja toch :?:
erick
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 1052
Joined: Wed Mar 10, 2004 19:10
Location: Woerden

Re: Weekend 2.0

Postby nicole » Wed Sep 21, 2011 10:57

Misschien handig om te reserveren als we vrijdag uiteten gaan of pizza willen bestellen voor 15 man? Voorkeur voor eetcafe, pizzaria of pizza bestellen?
nicole
Zes Vee Ceeër
 
Posts: 487
Joined: Sun Feb 22, 2004 14:41
Location: Harmelen

PreviousNext

Return to Vakantie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron