uh jah mensen, naar mijn mening een zeer onwijs geslaagde kolderdag! Maar van mij wordt - geheel en al terecht - uitleg gevraagd. Bij deze:
Ik heb gisterenavond, tijdens de meeting in Arie, even iedereen vriendelijk doch dringend verzocht op tijd te komen - 6.30 GMT +01.00 - om de kranten en spandoeken op te hangen. Want velen handen maken licht werk. En goed, met die grote smoel van mij

had ik natuurlijk 2 wekkers gezet. Eép m'n mobiel, en één op m'n wekkerradio natuurlijk. Maar wat wil het geval? Toen ik om 4.30 GMT +01.00 thuiskwam, was ik niet helemaal 100% natuurlijk, zo kapot als ik was. Daarom verloor ik ergens m'n mobiel in huis, en vergat ik m'n wekkerradio te activeren

Natuurlijk allemaal ongelooflijk stom van mijzelf, maargoed. Ik was rond half 8 op school...

welliswaar met koffie en koek, en een brak hoofd. Lekker asociaal van mij natuurlijk, maar tis nie anders. Daarom wil ik diegene vragen, die heel netjes (grote complimenten, Ilse, Liske, Ammie, Bor en de anderen welke ik vergeten ben!!!) op tijd op school waren, mijn nederige excuses te aanvaarden....